GBR Renault 8 from 1968 (Adey) Rusty survivor

Adey

Adrian
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One of the other bits I wanted to remove was the dizzy, it pins the gear to the top of the oil pump so just removing it could be catastrophic. I did post on the R5 Gtt FB groups asking if any one knew the way to blank it off correctly to be shown them still in place but with a cap on. People had just left them fully in place when running standalone. Not good enough for me, I chopped a dizzy down, inspected it to make sure it wouldn't fall apart and would work as intended still (bar driving a distributor) then made a quick cover from aluminium. Job jobbed.

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Adey

Adrian
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J'ai commencé à travailler sur le câblage cet après-midi, j'en ai réglé la majeure partie aux bons endroits. Je ne pense pas que le faire fonctionner soit un problème, mais le rendre ordonné le sera cependant. Une fois que tout fonctionne correctement, je reviendrai et débrancherai tout ce qui n'est pas nécessaire dans la boîte à fusibles/relais afin qu'il n'y ait pas d'excès de fils qui traînent.

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Pascal 44

Pascal
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Salut,
J'ai un ventilateur électrique et j'en suis satisfait.
 
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